maanantai 21. lokakuuta 2013

40

Hei 40 päivää joulukuun alkuun, tai tavallaan 41, mutta kuitenkin. En minä nyt niiiiiiin ajoissa ole, enhän? Kyllä nyt pitää kotiin saada jo vähän tunnelmavaloja. Ja makkariin tuollaista romanttista kynttilänlepatusta.

Vaikka päivällä paistaakin vielä aurinko ja lämpötilat pysyttelee plussan puolella, niin illat on todella pimeitä ja melko kylmiä. Ja pimeitä. Ja siis niinku pimeitä. Ja jos on pimeää, pitää sytyttää valoja, loogista eikö niin? 






 

Onko täällä muita vai olenko ainoa lokakuun puolella valojaan virittelevä?


4 kommenttia:

  1. juuu, sarkalle sanoin että tekis mieli jo vähän valoja laitella, johon totesi KATSO ALMANAKKAA.

    VastaaPoista
  2. Mä olen aika laiska tuossa tunnelmavalaistuksessa...mulla pitää olla kaikki valot täysillä jotta nään tikutella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas viihdyn kotona hieman hämärässä valaistuksessa. Varsinkin kun oli päivät työpaikalla loisteputkien alla, niin oli ihanaa tulla kotiin ja laittaa hämyisä valaistus. Vastapainoa :)

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)