tiistai 24. maaliskuuta 2015

Aurinko ja kevätkoti

Hei täällä paistaa aurinko! Tämän minä tilasin <3 Meidän esikoinen viettää flunssapäivää kotona, joten Suuttujalla on leikkiseuraa ja äitihenkilö ehtii viettämään hetken täällä blogin parissa.


Ajattelin laittaa vähän kivempia kuvia täältä meiltä, ettei teille ihan jää mieleen ne kauheat remontin keskellä otetut rumuudet, hehh.

Näistä taitaa suurin osa olla Instagramissakin vilahdelleita kuvia, eli tervetuloa sinnekin kurkkimaan!







Muratitkin on heränneet kevääseen ja tekevät uusia suloisen vaaleanvihreitä minilehtiä. Aika uskomatonta, juurihan vasta ostin ja ruukutin ne! Taitavat siis viihtyä!



Löysin viikonloppuna kirppikseltä tällaiset uudet ihanat ruukut, eikö olekin hauskat?! Vähän ne nyt huutaa tuossa jotain vihreää sisälleen. Tekisi mieli ostaa jotain värikkäitä (kesä)kukkia niihin, mistä mä löydän orvokkeja!? (huomaa taas tuon pilkahtelevan auringon vaikutuksen mielialaan, hihh)



Olen jo pitkään etsinyt kivaa lautastelinettä ja nyt sen löysin tuolta samaiselta kirpputorilta kuin nuo ruukut! Tämä on ihan täydellisen kokoinen näille lautasille!

Tulee niin hyvä mieli näistä edullisista löydöistä ja siitä asiasta, ettei kaikkea tarvitse ostaa uutena  vaan joskus voi löytää juttuja kierrätettynä. Jonkun roska on toisen aarre, todellakin!





Toivottelen aurinkoista päivää teille kaikille! Palaan pian ruudun taakse arvonnan merkeissä! Pysykää kuulolla siis :) 



5 kommenttia:

  1. Ihana aurinko palasi takaisin iloksemme ♥ Voi, teillä on niin kaunista ja ihanan valoisaa ja valkoista ♥ Mun on turha haaveilla valkoisesta päävärinä, snif... Ihana tuo lautasteline ♥ Löytyikö sieltä uudelta kirpparilta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä aurinko on kyllä niin ihana! Ja kiitos kehuista <3 Musta tuntuu että mulla vähän hämärtyy toi raja vslkoisen kanssa, että mikä on hyvä ja mikä liikaa :D
      Löydöt piti mennä tekemään Tuusulaan saakka kirpparille. Vaan pitäiskin joku päivä lähteä centtilään tsekkaamaan tarjonta! :)

      Poista
  2. Täälläkin paistaa, ihan huippua! Meillä pienempi on hiukan nuhainen (ja mulla kurkku kipeä), toivotaan että siihen jääkin! Paranemisia sinne! :)
    Hyviä löytöjä oot tehnyt, mulla taas liian pitkä aika kirppiskierroksesta (mitä nyt viime lauantaina tein hurjasti löytöjä lastentarvikekirpputori-tapahtumassa!), kovasti tekis mieli päästä mutta kun täällä ei oikein hirveen hyviä kirppiksiä ole ihan siis tässä lähellä... (ja toi "lähellä" on aika suhteellinen käsite täällä ;) )
    Jään odottelemaan arvontaa, mulla on ehkä pieni aavistus mitä se voisi olla... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhee, mä tiedän että sä jo arvaat! :D
      Ajelehan joku päivä kylään :)

      Poista
    2. Joo, tullaan kyllä mielellään! :) Nyt on hiukan flunssaa ilmassa mutta sovitaan joku päivä tässä lähiaikoina. :)

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)