torstai 13. joulukuuta 2012

Viime hetkillä

Saatiin kortit tehtyä, kirjoitettua, ja postitettua! Tänään torstaina 13.12. on viimeinen jättöpäivä Postin punaiselle kuorelle. Ehdinpäs!

Ei niistä nyt niin hirmu hienoja tullut kun eilen illalla vähän väsyneinä niitä tytön kanssa kahdestaan askarreltiin, mutta ei kai kukaan arvostele lasten tekemiä askartelujapaskarteluja kovin rankalla kädellä, eihän?

Tytär: -En mä saa näitä (lumihiutaleita) leikattua, mä en osaaaaa, äääää.
Minä: -Hyvinhän toi menee, kokeile noilla toisilla saksilla.
Tytär: -Äiti leikkaa sä nämä loput.
Minä: -Okei, voisitko sitten liimata näitä noihin kortteihin.

(hetki väkerrystä, ehkä noin 5 korttia liimattuna)

Tytär: -Onks näitä vielä paljon, en mä jjjaksa! Voinksmä jo kirjottaa näillä ihanilla tusseilla ja laittaa  tota kimalleliimaa?
Minä: -Ai että mä teen kaikki tylsät (leikkaus+liimaus) jutut ja sä vaan kivat?
Tytär: -Nii just, sitä mä tarkotin!

Tässä tulos, liimaklimppejä ja silppua kuoressa. Näitä tuli noin 20 kpl.




Mutta tulipahan vietettyä kallisarvoista äiti-tytär aikaa jos ei muuta! Ja ajatushan se tärkein on, eikö?



ps. tyttö halusi lähettää myös "poikaystävälleen" henkilökohtaisen joulukortin. Ihania nämä 5-vuotiaat!

2 kommenttia:

  1. Ihana kortti tuli perille :) Mieskin osas lukee ihan oikeen heti, et keneltä se on :D , viitaten hänen viimevuotiseen hanksluuteensa erottaa U ja V ;).
    Meillä poika laittoi ihastukselleen kortin, kun koulun postilaatikkoon sai viedä halusi itse kirjoittaa saajaksi Rakas Kaisa ;). Mä sit pojan puolesta ostin pienen suklaarasian, jossa oli teksti; sä oot söpö kuin suklaa :). Vei sen ihastukselleen kouluun Uskalsin laittaa sen sille tytölle, kun tiesin, että tyttökin on tuohon sun kummipoikaan ihastunut;) Oli jo viimevuonna:). Ja voi kun oli pimu onnellinen siitä suklaarasiasta. Moneen otteeseen juoksi halaamaan poikaa, ja poika takaisin. Ne halaili ihan tosissaan siis ;). aikuisia hymyilytti kovasti, mutta nuoripari ei ollut moksiskaan :D

    VastaaPoista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)