perjantai 22. marraskuuta 2013

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen

...ja suuttujan vaatteeseen mä ompelin sen.

Tanyasumin harmaata sydäntrikoota ja Viljamin puodin hattarakekkeriä yhdistämällä tuli tällainen pusero. Isähenkilön mielestä vähän tyttömäinen kangas, mutta siltä ei kysytä. Kaavana Ottobren 4/13 lehdestä Rascal koossa 92, hieman suurennettuna.




Eskari tilasi vaaleanpunaisesta hattarakekkeristä tunikan. Hän sai itse nyt päättää kankaan, resorin, kauluksen ja helman pituuden. Ja uskomatonta, mutta totta: tunika on ollut nyt koko päivän päällä ja tyttö on edelleen TYYTYVÄINEN! Jes!



Tässäkin kaavana samainen Rascal, koossa 128, helma pidennettynä ja kaulus lisättynä.


Tyttö itse valitsi myös kauluksen vuorikankaan. Olin varma, että katse osuu pinkkiin velouriin, mutta tyttöpä yllätti ja halusi harmaata. Hienosti muuten sopiikin!

 

Mutta täytyy tunnustaa... PH kovasti lääppi ja omi minun harmaata, arvokasta ja ihanaa suomutrikootani, josta aion siis tehdä itselleni tunikan. Hän haluaa tästä kankaasta JOTAIN. -Harmaa huppari olisi äiti ihana! 
Menin ja ostin sille harmaan vetoketjuhupparin H&M:stä, maksoi hurjat 9.90€.

MINUN suomukangas! 


2 kommenttia:

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)