torstai 14. helmikuuta 2013

Hyvää Ystävänpäivää!

Ihanaa ystävänpäivää teille kaikille!
Miten teillä vietetään ystävänpäivää tänä vuonna? Onko teillä joitakin perinteisiä juttuja?


Meillä on tänään askarreltu ystävänpäiväkortteja ja -rannekoruja ja tyttö vei niitä pihan lasten postiluukkuihin. Ihan kaikille ei jaksettu kuitenkaan askarrella. Ihan vaan niille lähimmille ja tärkeimmille.

Piirrä niihin vaikka sydämiä?
-Eiiii, en mä voi, sit ne luulee että mä oon rakastunut niihin!!
Voihan ystävillekin piirtää sydämiä.
-Nii, no mä piirrän. Mut mä piirrän vihreellä niin ne ei oo rakkaus-sydämiä.




Sitten leivottiin. Tai toiset leipoi ja toiset vaan nuoli leipomisvälineitä. Tehtiin mokkapala-ohjeella (tosin maidottomana) irtopohjavuokaan kakku, joka teeman mukaisesti koristeltiin nonparellisydämellä. Tällä herkutellaan sitten, kun isähenkilö tulee töistä ja ollaan syöty päivällistä.



Tiedäthän sinä että minä pidän sinusta.
Jos näkisit itsesi minun silmin, tietäisit miksi.
Jos näkisit sydämeeni, tietäisit kuinka paljon.

2 kommenttia:

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)