maanantai 11. helmikuuta 2013

Lumpun saalis

Kävi ihanaisten äiti-kavereiden kanssa Itäkeskuksessa lounaalla ja kun lapsi nukahti rattaisiin, päätti äitihenkilö suunnistaa paikalliselle Uffille ja Fidalle kiertelemään ihan rauhassa ja kaikessa hiljaisuudessa.

Uffilta lähdin tyhjin käsin...siellä on joku lumppu käynyt ennen minua ja putsannut paikan kaikesta söpöstä retrosta ja hienoista kankaista, ihan selvästi. Epäilen salaliittoa. Fida olikin muuttanut, mutta haukankatseeni näki entisen tilan ikkunoissa laput uudesta sijainnista ja oitis ryntäsin rattaineni sinne.

Ja katsokaa miten ihania juttuja löysin!


Tytölle jonkun itseneuloman villatakin aivan ihanissa väreissä. Tämä on kuin uusi ja maksoi vain 5,50€!
 Brion pehmo-auto, jossa on puiset renkaat ja töötti pyllyssä, 2.50€
 Uudet kotimaiset nahkarukkaset pojalle 4€, värikäs tuttinauha 1.50€, retro vaunulelu 3€
 KappAhl toppi äitihenkilölle 3€

Mutta kaikkein eniten minua ilahdutti Fidan nuori kassaneiti kommenteillaan! Ensin hän ihasteli kuinka hienon värisiä juttuja löysin. -Ja sulla on noin kiva kukkarokin! -Ja jos minä joskus saan vauvan, niin sen rattaat näyttää juuri tuollaisilta kuin sinulla.




Hyvä ja selvästi sopivan lumppu maku sillä nuorella naisihmisellä, heh.

Ja kun pääsin kotiin, mikä minua odottikaan! Postin tuoma uusi kaulakoru ihan huipuissa väreissä!


Enpä juuri nyt keksi vaatetta kaapistani, johon tämä koru ei sopisi!

2 kommenttia:

  1. Kyllä varmaan luulis löytyvän sulle fidalta ja muilta, niissähän on aika paljonkin retroja juttuja. Mä en varmaan löytäis sieltä mitään ;) .
    Mutta poitsulla onkin hieno makuupussi:) Mä varmaan saan sanoa, että Been there, done that ;).
    -N-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö, toi pussi on aiiiivan ihana <3 Löysin muuten kätköistäni vanhan valokuvan, jossa istun itse samanlaisessa pussissa rattaissa :) Pitääkin kysyä äidiltä miksi minulla on ollut "väärän vuoden" pussi!

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)