torstai 25. toukokuuta 2017


Ollaan vieraina synttäreillä. Ympärillä vilistää hurja määrä lapsia ja melkein yhtä paljon aikuisia. 
Oma pieni poika haluaa kesken leikkien syliin. Istuu siinä hetken ihan hiljaa ja rauhassa. 
Ympärillä tohina ja meteli jatkuu. 
Lapset jonottavat uuteen, lahjaksi saatuun, keinuun ja kiljahtelevat riemusta.


- Äiti, mä oon ihastunu yhteen meijän perheessä.
- Okei
- Arvaa kuka se on?
- ...
- No minä tietysti.
- Nii. Mut mistä sä arvasit?


Ehkä niistä kymmenistä suukoista ja lentosuukoista, joita päivittäin saan. 
Tai siitä, että jokainen suusta tuleva lause alkaa sanalla -Äiti. 
Jokapäiväisistä rakkaudentunnustuksista ja leveistä hymyistä. 
Niistä minä sen arvaan. 

❤❤❤


Mä niin rakastan tätä ikävaihetta, voisko se jatkua vielä seuraavat 20 vuotta? 

4 kommenttia:

  1. Oih, tuli ihan kylmät väreet ja vedet silmiin ihanasta postauksesta <3 <3 <3
    Tuollainen on juuri sitä äitinä olamisen parhautta ja pyyhkii kaiken kökön pois muistista!

    Meidän kohta 14 v ilmoittaa rakastavansa minua joka päivä ja haluaa iltahalin ja pusun :)
    Vastapainona sitten paukkuu ovet, murmutetaan annetusita tehtävistä ja poljetaan jalkaa...
    Aikuisetkin lapset halailevat ja sanovat minun olevan tärkeä....
    Voin vain todeta, että jotain olen vissiin osannut tehdä oikein <3

    Kaipaan kyllä tuota sylivaihetta, mutta aika aikaansa joten NAUTI NYT <3 <3 <3

    Suloista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Satu ja ihana kommentti! <3 Meillä tosiaan istutaan sylissä vielä paljon ja vaikka se joskus onkin vähän rasittavaa niin on se silti niin ihanaa, että toivon sen jatkuvan ja jatkuvan! Toivottavasti tää meidänkin pojankoltiainen halaa ja suukottaa vielä 10 vuodenkin päästä :)

      Poista
  2. Kyllä lasten suusta se totuus kuullaan, eikö vain ?
    Ihanaa aikaa.

    VastaaPoista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)