tiistai 15. elokuuta 2017

Mitä tää nyt on?!

Täällä on tosiaan alkanut arki ja vaatekaapissa olisi paikka muutamille kivoille syksyvaatteille. Harjoitteluun tarvitsee joustavat ja mukavat vaatteet, jotka kestää jatkuvaa pesua, mutta ihan pieruverkkareissa ei ilkäisi kulkea. Kouluun taas tarvitsisi jotain astetta siistimpää, mutta yhtälailla mukavaa ja lämmintä syksyn viileisiin iltaluentoihin. 

Siispä aloin selaamaan nettikauppojen syksyn tarjontaa. Klikkasin monissa kaupoissa kohtaa UUTUUDET tai TULOSSA PIAN ja voi hyvänen aika millaista tarjontaa sieltä löytyi! 


Mä olen aivan poissa tolaltani kun mietin miltä minä näyttäisin esimerkiksi näissä farkuissa!
Jos ne näyttää mallin mitoissa olevalla noin hirveiltä, niin miltä ne näyttäisi tällaisella lyhytkinttuisella koossa 42?


 



No selasimpa lisää tätä farkkuosastoa, enkä suotta. 

Siis mitä minä näen?! 
Pullukkamahaisena just ja just ymmärrän korkean vyötärön pointin, 
mutta noi lahkeet. 
Oikeesti?
Jo pelkästään näiden väri aiheuttaa kutinaa. 


 
 


No mutta mites astetta siistimpi toimisto (kassiAlma) -look? 
Löysä printti t-paita nololla tekstillä, vielä löysempi viuhahtaja -takki 
ja housut, joiden lahkeeseen mahtuu viisi reittä. 
Kiva. 
En tilannut. 
Kuljen mieluummin niissä vanhoissa pieruverkkareissa.

 
 


Tän kohdalla en enää tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa. 
 -Hei isoisoisä, saanko lainata sun tupakkitakkia? Kuinka kiva olis lisätä tämä tuohon ylläolevaan kokonaisuuteen.


 


Ja takaisin 70-luvulle? Mun verkkokalvot sulaa.

Kivat syksyiset värit tässä neuleessa, kuten ylläolevassa takissakin. 
Sopii niin nätisti yhteen nämä kaksi ylä-osaa. 
 
 
 


Ja kun olet pukenut ensimmäisen kuvan farkut, 
ylläolevan neuleen ja isoisoisän pompan, 
niin kruunaa toki kokonaisuus tällä veikeällä lätsällä. 
Ei hiusongelmia hei!

 
 


Yllänäkyvään lippahattuun sopii myös kivasti tämmöinen farkkutakki. Niihin vähän lämpimämpiin syyspäiviin. Tää olis aika hitti myös kakkoskuvan purjelahje-, etuprässi -farkkujen kanssa, eikö?

 
 


Oonko mä ainoa joka saa kylmiä väreitä näistä syysuutuuksista? 

Mä en ottaisi yhtäkään näistä vaatekaappiini edes ilmaiseksi, saati maksaisin näistä. Kuka näitä tilaa? 


Kiitos. Anteeksi ja näkemiin. 
 Lähden pieruverkkareissani iltavuoroon ja aion kulkea niissä kunnes muodin uudet tuulet vaihtuvat takaisin 2000-luvulle.



(Toivottavasti en nyt pahoittanut kenenkään mieltä, joka on juuri hakenut ko. vaatteet postista ja onnellisena niitä sovittelee ja odottaa viileämpiä säitä.)

 




 

29 kommenttia:

  1. Siis täysin samoilla fiiliksillä! :D Mä olen täysin poissa muodista farkkuineni ja yläosat ompelen itse, kun nykymuoti laukaisee mulle migreenin.Kai toi hullutus menee vielä joskus ohi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mä todella toivon, että tää on joku hyvin pikainen muotituulahdus, jolle nauretaan jo ensi keväänä. Aivan järkyttävän näköisiä vaatteita!

      Ja pisteet ompelulle. Luojan kiitos nettikangaskaupoissa on pikkasen parempi kuosi- ja väritarjonta! :D

      Poista
  2. Hah!!! :D Siis et ole todellakaan ainoa! Musta tuntuu, etten ole löytänyt enää hetkeen yhtään mitään vaatteita, eikä mikään miellytä silmää, sillä muoti on tällä hetkellä ihan hirveetä! Onneksi mulla on töissä aina työvaatteet, ja kotoa löytyy ne muutamat samat siistimmät kuteet, jos johonkin menoon täytyy pukeutua ;)

    Ei enää kasaria kiitos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten ole ainoa jolle ei tämä syysmuoti ihan iske :D En tiedä miten reagoisin, jos joku tulee mua tuollaisissa vaatteissa vastaan?!
      Kasari todellakin on nähty ja koettu, ei kiitos uusintaa :P

      Poista
  3. Apua, päivän piristys tämä! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laura <3 Pitäiskö ottaa joku vkonloppu pari skumppaa ja lähtee ostoskierrokselle sovittamaan näitä? :D Vois tulla pissit housuun nauraessa!

      Poista
  4. Haha :D Ymmärrän täysin, ei kutkuta muakaan tää muoti. Tyydyn vanhoihin riepuihin ja kierrän kirppareita, sieltäkin tekee tällä hetkellä parempia löytöjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei mitään asiaa mulla vaatekauppoihin jos tarjonta on tätä :D Onneksi jokaiseen villitykseen ei oo enää tässä iässä pakko lähteä mukaan!

      Poista
  5. ��������
    I feel you! Siis ihan kamalia! Onneks näillä kotimyyntifirmoilla ( Nosh, me and i, House of Lola) on mukavia, joustavia ja nättejä vaatteita. Ei kiitos kasarille täältäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei totta puhut! Noshilla on joitain tosi ihania syysvaatteita mallistossa <3 Ja huomattavasti asiallisemmissa väreissä!

      Poista
  6. iikkksss...kamalia! Onnkeis työpaikka tarjoaa 'aina yhtä kamalat' unisex-työvaatteet ja matkoille kelpaa ne verkkarit viime vuosikymmeneltä :)
    Ja kaupanmyyjä oli ihan tyrmistynyt kun en edes suostunut kokeilemaan tuollaisia korkeavyötäröllisiä housuja, joista lahkeet loppu kesken. Kysyin onko tehty hölmölässä, kun lahkeiden kangasta siirretty vyötärölle??? Ei ymmärtänyt tyttöparka yhtään. No liikkeestä lähtiessä satuin huomaamaan, että myyjällä itsellään oli jalassa juuri sellaiset housut ;)
    Taidan pitää tauon kyseisessä kaupassa kyläilyssä....
    ja väreistä..valkoinen ja musta on pop!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä Satu! <3 Voihan!! Hihhih, on se tyttö tainnut kotona vielä miettiä työpäivän päätteeksi, että mikä meni vikaan :P

      Mulla on myös vaatekaapin syysvärit ihan muuta kuin tämän postauksen hirvityksissä. Musta, valkoinen, harmaa ja vaaleanpunainen, siinä värit mun makuun!

      Poista
  7. Nyt vasta löysin sun blogiin ja heti repesin. Onneksi muillekin nää farkut saa aikaan kulmakarvojen kohottelua. Ei ikinä enään terkuin yksi 80-luvulla nuoruutensa elänyt. On siellä kivojakin juttuja, siis syksylle, mutta nää sun listaamat ei tosiaankaan kuulu niihin :D Sulla on muute kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhee, tervetuloa ja kiitos! :D
      Ja totta, on tuolla kaupoissa kivojakin syysvaatteita, niitä neutraalimman värisiä ja vähemmän oudon mallisia. Taidan tehdä ihan oman postauksen sellaisista, mitä voisin harkita haluta kaapintäytteeksi :)

      Poista
  8. Olin kuolla nauruun jo kuvien kohdalla saati lukiessani kommenttejasi, olet ihan paras "pieruverkkarit" "mun verkkokalvot sulaa".
    Siis onhan noi ihan kamalia. Noi kakkos kuvan farkut menis joten kuten kivan valkoisen puseron kanssa, mut näyttäähän ne tarkemmin katsottuna siltä kuin ne olisi pesty 90asteessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin oikeesti ihan ahdistunut kun etsin kivoja vaatteita ja sitten näin tämmöisiä hirvityksiä yksi toisensa perään! Ihan uskomattomia! Ei pysty suhtautumaan mitenkään neutraalisti noihin! Mietin vaan, että ottaako nykyteinit (jotka eivät itse ole eläneet 80-lukua) nämä oikeesti käyttöön?! Mä niin en näytä näitä tolle meidän esiteinille tytölle :D

      Poista
  9. Ai niin joo ja mun äidillä oli joskus -80 luvulla tismalleen tuollainen farkkutakki ja varmaan se siltä löytyy vieläkin jostain kesämökin kammotus säästöistä. Ellei noi sit ole varastaneet äidin takin ja pistäneet sen myyntiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniiiiiii! Etsit sen ja ryhdyt käyttämään! Olisit muodin aallonharjalla kuule! :D :P

      Poista
  10. Ha haa, tämä oli kyllä ihan huippu postaus! Ihan järkyttäviä vaatteita. Ainut, mitä voisin sovittaa on toi viimeinen farkkurotsi. Se on vähän tollainen pyllyn peittävä, joten siinä sen salaisuus. Mutta jos oikeesti löydät hyviä harkkavaatteita jostain, pyydän vinkkaamaan niistä mulle. Täällä olisi myös tarvetta pian sellaisille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo anteeksi, mun oli vaan ihan pakko hämmästellä näitä uutuuksia 70-luvulta :D Ja mä ehkä ymmärtäisin ton farkkutakin, jos se olis edes pikkasen eri värisävyä :P

      Mulla on harkassa ollut H&M urheiluosastolta ostetut sellaiset joustavat, vähän liukaspintaiset housut ja oon tykännyt niistä niin paljon, että mietin hankkivani toisetkin sellaiset. Muistan sovittaneeni samantyyppisiä myös Prisman urheiluosastolta :)

      Poista
  11. Hyvät naurut sain minäkin tälle aamulle, kun tätä postausta luin 😂 Aivan jäätäviä vaatteita! Mutta kyllä joutui kaupoissakin silmiä pyöritellä, kun kävin yksi päivä itelle syksyksi uutta vaatepuolta katselemassa. Vähissä on sellaiset vaatteet mitä ilkeää päälle pukea 😌

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis oikeesti en ymmärrä kuka näitä ostaa? Ja kun samaa settiä pukkaa nyt niin monesta kaupasta! Ei voi kuin hämmästellä ja kauhistella. Musta on ilmeisesti nyt tullut täti, joka ei kertakaikkiaan ymmärrä nuorten muotia ;) :P

      Poista
  12. Hehe, Kasari is back!!
    Joo, kammottavia on. Ja siitä on noin kolme vuotta (ja pari päälle) kun itse teininä halusin nimenomaan nuo korkeavyötäröiset farkut. Ja hei, niissä ei saanut olla takataskuja...... (arrgghh!!) Vaikken ole mikään järjettömän ylipainoinen ollut koskaan, kyllä niissä ahteri näytti kuin Silja Linen keulalta... varjele!!

    Ja mun äiti just käytti tuollaista pitkää farkkurotsia. Joko ne taas on muodissa??
    Ihanat naurut sain!! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silja Linen keulalta! :D Ahhahhaa! Sinäpä sen sanoit! Mulla pulluraisena henkilönä ei olis toivoa edes saada tollasia muotihirvityksiä jalkaani. Onneksi.

      Ja hei, äiskän vaatekaapille vain lainaamaan syysuutuuksia ;)

      Poista
  13. Ai kamala! NYT ymmärrän, mistä uudessa postauksessa puhuit!;D
    Ei kiitos. Uuh, oikeesti!:O

    VastaaPoista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)