maanantai 21. elokuuta 2017

Syysgarderobiin?

No niin. Mun oli ihan pakko tehdä toinen syysvaatepostaus, muuten nuo edellisen postauksen kauheudet jäävät pahoittamaan tällaisen herkän ihmisen mieltä. 

Löysin, siis aikuisten oikeesti, myös kivoja vaatteita nettikauppojen tarjonnasta, kun vaan jaksoin hyppiä niiden hirvityksien yli ja selata vähän laajemmalla skaalalla putiikkeja. 

Ja näköjään, kun näin syksyä kohti mennään, on mun vaatekaappiin haluamani värit hyvinkin värittömiä. Harmaata, harmaata, valkoista, mustaa ja harmaata. Noin lähinnä.

Minä myös tykkään tosi paljon hörhelöistä, yksityiskohdista ja erilaisista tekstuureista. 
 Tässä alla olevassa kuvasarjassa onkin just sellasia mua kiinnostavia tekijöitä ja vaatteet näyttää silti mukavilta.

Ekana on Vero Modan harmaa neule sivuhärpättimillä ja huivi hapsuilla. Alla vaaleanpunainen H&M ohut neulepaita ja Vero Modan neuletunika. (Siitä on kuva naisen päällä myös alemmassa kuvasarjassa)


 


Tuollainen Vero Modan harmaa taskullinen mekko olis tosi kiva ihan vaikka sinisten farkkujen kanssa. 
Ja tuon mustan hihahalkio -paidan taidan koittaa metsästää itselleni myös! Se oli muistaakseni Gina Tricotin mallistoa, samoin kuin tuo beige frillapaita. 

 



Tämä musta Silverjunglen tunika näyttäis sellaiselta "turvavaatteelta" joka tuntuu hyvältä ja näyttää kivalta. Etenkin noi taskut ja pussihelma jotenkin viehättää. 


 
 


Saman tyylinen on tämä Noshin taskutunika. Sanon siis -Kyllä, myös raidoille tänä syksynä!

 
 


Tämä Noshin t-paita -tunika näyttää mukavalle ja on just kivan väritön ja kuositon mun makuun ja toimisi varmasti hyvin mun vaatekaapista entuudestaan löytyvien mustien "tekonahka" -leggareiden kanssa?


 


Miltäs nämä ylläolevat teidän silmään näyttää? 

*
*
*

Tähän alle laitan nyt kuvat niistä vaatteista, mitä olen jo ehtinyt ostamaan syysgarderobiini. 

Eli pitkä tummanharmaa Ginan neuletakki taskuilla. Ihanan pehmeä ja edullinen. Tosin mietin materiaalin kestävyyttä käytössä, voi olla että tämä nukkaantuu alle aikayksikön?

 
 


Sama putiikki myi minulle tällaiset rikotut tummat nilkkapituiset farkut. Superjoustavaa matskua eli hyvän tuntuiset päällä. Toimii yläkuvan neuletakin kanssa hyvin yhteen. 

 
 


Lisäksi löysin KappAhlin alerekistä vitosella valkoisen lyhythihaisen pitsipaidan. Minulla on myös tällainen vaaleanpunainen. 
 

 


Cubukselta löytyi puolestaan vaaleat joustofarkut astetta hillitymmällä kulutuksella. Tätä väriä mietin pitkään ja sovitin näitä useamman kerran ennen ostopäätöstä. Tykkäsin kuitenkin näiden joustavuudesta ja siitä, ettei lahkeensuita ole tikattu paksuiksi käänteiksi, eli nämä toimii varmasti kaapista löytyviä farkkuja paremmin syksyllä pitkävartisten saappaiden sisään tungettuina.

 


Tätä Vilan mekkoa sovitin jo kesällä, mutta jäi ostamatta. Se jäi kuitenkin kummittelemaan mielen päälle ja päätin sovittaa sitä nyt uudestaan ja lopullisen ostopäätöksen teki äitini, ostamalla sen minulle etukäteis -synttärilahjaksi. Ihana äiskä <3

Tässä tykkään ihan tosi paljon noiden taskujen tekemästä ilmeestä ja kontrastista. Tämä tulee olemaan mun päällä paljon tänä syksynä!  


 


Näistä alkaa rakentua mun vaatekaapin sisältö. 

Enää tarvitsisi käydä kaappi läpi ja laittaa ne vähälle käytölle jääneet 
ja kaappiin unohduksiin hautautuneet kiertoon. Puuh. 

Joko te olette laittaneet kesävaatteet sivuun ja syksyä tilalle?




 

11 kommenttia:

  1. Mulla tuntuu kesävaatteet jäävän kaappiin ympäri vuoden ja toisinpäin, ei mulla kyllä tänä vuonna varsinaisia kesävaatteita tullut paljoa käytettyä, no mekkoja kyllä...
    Mutta kävin tuossa toissaviikolla vaatteeni läpi ja kaks muovipussillista lähti ihan "roskiin" ja yks iso IKEA -kassillinen menee ensin siskon katsottavaksi ja sit UFFille. Kirppikselle en taida jaksaa niitä laittaa.
    Mut että uutta vaatetta tekis mieli kyllä.... ;) Kivoja noi sun esittelemät! Mulla on Noshin pussihelmainen harmaa trikootunika ja tykkään siitä mut en tiiä imarteleeko se oikein mun muotoja. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, on mullakin paljon sellaisia ympärivuotisia vaatteita kaapissa :P Monet ihan kesäiset mekot, lyhytvartiset legginssit ja ohuet huivit laittelen pois kaapista talveksi ihan senkin takia, että mulla on tosi pieni vaatekaappi ja paljon vaatteita ;)

      Noshin tunikat on kyllä kivan näköisiä, mulla ei ole sellaista vielä ollut, mutta saman putiikin kankaat on olleet todella laadukkaita ja ihania! :)

      Poista
  2. No nyt puhut asiaa. Ne kauheudet paloivat verkkokalvoilleni pahasti :)
    Nämä on jo niin ihania että voisin kaikki ottaa vaatekaappiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, pahoittelen verkkokalvojesi pilaamisesta :P Vaan kyllä minäkin niin mieleni pahoitin kun kauppojen tarjonta oli tuollaista :D

      Poista
  3. Kauniita asuja.keskiviikkona olisi House of Lola (meniköhän okein..) vaatekutsut kaverilla.Saa nähdä löytyykö sieltä jotain itselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi House of Lola onkin ihan uusi tuttavuus mulle! Pitää käydä kurkkimassa niiden nettisivuja! Laitahan postausta kutsuista ja vaatteista?!

      Poista
  4. Ihania vaatteita!<3 Muistelen, että työkaverillani on tuo sun synttärilahja tunika. Tykkäisin siitä itsenkin, mutta epäilen, että noin suora leikkaus ei sovi meikäläisen muodoille.;D Tuo Silverjungle taas näyttää siltä, että voisi sopiakin! Mistähän kyseistä vaatetta saa?
    Sain vaatehuoneen raivattua, ja olen juuri nyt hyvin tyytyväinen vaatekaapin sisältöön. Aika tavalla myin kirpparilla vaatteitani, joita ei tullut käytettyä. Päätin samalla, että en osta enää, jos en ole ihan varma, että tulee myös käytettyä! Parhaat vaatteet on käytössä monen monta vuotta.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, silverjunglella on nettikauppa ja hyvät alet siellä juuri nyt ;) silverjungle.fi. Tykkään kovasti heidän vaatteista, ovat hyvälaatuisia ja alesta erittäin edullisiakin! Suosittelen! Ja vielä tutkitusti haitta-aineettomia:)
      T. Äiti kolmelle

      Poista
    2. Joo kuten Äiti kolmelle jo kertoikin, niin Silverjunglella on nettikauppa! Mulla on niiden leggarit ja frillapaita ja oon tykännyt tosi paljon! :) Varmaan joudun tilaamaan tuon mustan tunikan tästä uudesta mallistosta ja lapsille ehkä myös jotain <3

      Toi onkin tosi hyvä päätös, että ostaa vaan jos on ihan satavarma että vaate pääsee käyttöön (eikä sovittamatta alerekistä, koska halvalla saa) Mun pitää kyllä nyt ottaa kanssa kirppispöytä ja rankalla kädellä tyhjentää kaappeja!

      Poista
  5. Kivoja vaatteita!!
    Minä en vaihda vaatekaapin sisältöä koskaan sesongin mukaan. Mulla on iloisesti farkut ja shortsit omissa koreissaan läpi vuoden. Ja rehellisesti: lapsen mukaan olen aivan jäätävän kalkkis mitä pukeutumiseen tulee..... *noooh*

    Viimeisin hankinta taitaa olla Cubuksen napakat pillifarkut, oikein kahdet ostin kun kerrankin meni S-koko päälle. (On muuten takuulla niiden markkinointikikka. Käytän AINA kokoa 38 ja noiden, olkoonkin stretch, on takuulla vaan nimetty pienemmiksi.)

    Minä koen, etten voi käyttää mitään pitkiä tunikoita tai paitoja, koska silloin nämä muutenkin onnettoman persjalkaiset sääret lyhenee entisestään ja olen yhtä valtavaa ahteria.... *huoh* Tykkäisin kyllä!

    Raidat on aina hienoja. Tykkään tuollaisesta merimies-tyylistä. Oli sitten minkä väristä hyvänsä.

    Ihanaa syksyä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hei kuulosta kyllä YHTÄÄN kalkkikselta jos ostaa Cubukselta vaatteet ;)
      Ja tosiaan, minä en enää edes katsahda tavallisiin farkkuihin päinkään, olen ihastunut stretcheihin aika lailla! Ne vaan on niin mukavat käytössä! Tunikoita ja mekkoja kyllä käytän, vaikka mulla on sama lyhytjalka -geeni ;) En vaan anna sen haitata jos joku vaate tuntuu omalta ja se päällä on helppo hengittää.

      Ihanaa syksyä sullekin! <3

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)