sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ihanaa äitienpäivää!

Minut herättettiin isähenkilön ja neljän lapsihenkilön toimin tuomalla lasillinen kylmää colaa vuoteeseen. (Jos ette jo tienneet, niin valaisenpa tässä olevani colaholic, minulla on vahva ja pitkä riippuvuus-suhde kyseiseen juomaan). Lisäksi sain tytön päiväkodissa tekemän kortin ja iiiison Marimekko olkalaukun (edelliseen samanlaiseen lempparilaukkuuni puri kani reikiä, kun se oli muovisessa pyykkikorissa lattialla...)

Aamupuuron jälkeen minulle tarjoiltiin lasten persikoilla koristelemaa "juustokakkua". Nuorimies suuttujan vuoksi se oli munaton ja maidoton, mutta todella hyvää! Laitan ohjeen tänne, se on oikeasti niin hyvää, että sitä voi tarjota erityisruokavalio-vieraillekin!

Äiti on kiltti kun antaa laittaa oikean vaipan nukkevauvalle. Äiti on kiltti kun lukee minulle joskus iltasaduksi vitsejä vitsikirjasta. Äiti pussaa ja halii minua ja minä äitiä.


Ihana-ihana-ihana!




Namm


Tyttö poimi valkovuokkoja ja laittoi ne prinsessamukiin :)



En viitsi vielä paljastaa, mitä askartelimme mummulle, mutta illalla siitä lisää + kakkuohje!

Hyvää äitienpäivää!

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)