sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Mies vastaa!




Blogeissa on kiertänyt hauska mieshaaste, johon päätin minäkin tarttua. Haasteessa kysytään mieheltä 25 kysymystä naisestaan ja mies vastaa kuten asian näkee. Näitä on ollut niin hauska lukea, että piti alkaa tentata tuolta omalta armaalta näitä kysymyksiä.

 Eli tällainen mä sen mielestä olen.



1. Jos vaimosi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?
-Huvila ja Huussi.

(Njoo, aika totta!)

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
-Caesar.

(Vain jos siinä ei ole kalaa)

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
-Kala.

(Oikeesti aika pitkä luettelo, mutta kala on varmasti listan kärjessä.)

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
-Melkein pitäis vastata, että Pepsi Maxia. Mutta sanotaan, että siideriä ja pizzaa.

(Auts. Totuus kirpaisee. Olisi hienoa, jos tässä lukisi salaattia ja kuohuviiniä...tai jotain muuta hienostunutta.)

5. Mikä on hänen kengänkoko?
-kolmekaheksan.

(Oikein!)

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi?
-Miten niin jos?! Sisustustavaroita jotain?

(Se ei oikeesti meinannut keksiä, että mitä! Eli mä en oikeesti siis keräile mitään, hehhee. Ainakaan kankaita...)

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
-Suklaata ja sipsejä *nauraa*

(Aaargh. Ikävä kyllä niin totta. Taas tässä vois lukea jotain fiksumpaa...niinku mandariineja tai rahkaa, mutta ei.)

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
*nauraa edelleen* -Suomi poppia.

(Mieluummin iskelmää, mutta poppia myös.)

9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
-Vähän erilaisista kuin mä. Komedioista, missä ei oo väkivaltaa eikä kauheesti jännitystä.

(Jep!)

10. Minkä väriset silmät hänellä on?
-Ruskeet.

(On.)

 11. Kuka on hänen paras ystävä?
-Mä! Jaa paras ystävä...sisko eli siis Sari.

(Niin se taitaa olla. Ainakin sellainen, jolle eniten uskon asioita.)

 12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
-Kuorsaan.

(Ja keskeyttää kesken lukemisen, ja puhuu kierrellen (no se on tavallaan ihan söpöä), viilaa pilkkua (mutta syyllistyn siihen itse varmaan vielä enemmän), pitää tietokonetta ruokapöydällä ja jättää kengät kuistille levälleen...noin muutaman mainitakseni. Mutta on se silti rakas.)

 13. Missä hän on syntynyt?
-Helsingissä.

(Kyllä, Kätilöopistolla vuonna nakki.)

 14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
-Gluteeniton. Ja olen leiponut, mutten gluteenitonta. Eiku oonpas. Eiku enpäs. Mutta silloin sä et ollut vielä gluteeniton.

(On se leiponut mulle monesti kakkua ja hyvää onkin. Se tietää, että tykkään runsaasta kermavaahdosta.)

 15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?
-Tietokoneen.

(Ajattelin, että se sanoo ompelun...mutta kyllä tässä koneellakin tulee jumitettua blogien ja nettikirppareiden parissa.)
  
16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
-Aika monii juttuja. Esimerkiks ommella.

(Niin? Jatka vaan, muakin kiinnostaa tietää!)

 17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
-Ei sellasta ole. Sä et pidä mistään oudoista ruuista. *nauraa taas*

(No en niin! Tuttu ja turvallinen on parasta. Siksi varmaan se siideri ja pizza, ja suklaa ja sipsit tuolla ylempänä krhm.)

 18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
*pitkä hiljaisuus* -Kaikkea mitä lapset tarvii.

(Aika harvoin lähden minnekään ilman huulirasvaa ja purkkaa. Todellisuudessa kannan mukana paljonkin juttuja, mitä ei kukaan varmaan uskoisikaan. Eilen mulla oli koko päivän olkalaukussa mm. pikkuhousut.)

 19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
-Valehtelu.

(Siitä me vissiin viimeeksi väännettiin. Mutta toki on muitakin juttuja. Niinkuin se keskeyttäminen. Tai, ettei asioista sovita etukäteen vaan ne tulee (MULLE) yllätyksenä. En tod. tykkää yllätyksistä. Ja aika usein lapset saa mut ärsyyntymään riitelyllä ja metelillä. Tai kun telkkari on päällä, äänet täysillä, eikä kukaan katso sitä. Pieniä juttuja, ja niin ärsyttäviä.)

 20. Entäs piristymään?
*hahhahhaa* Kahvi. Iloiset asiat.

(Ei mitään erittelyä häh? Mä piristyn shoppailusta, omasta ajasta, lomamatkoista, ompelemisesta...kaikista "omista jutuista" ylipäätään.)

 21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
-No et ketään!

(No aha! En nyt ehkä fanita kiihkeästi ketään. En edes teininä. Mutta on mulla tyyppejä ketä ihailen. Ehkä mä vaan en ole tuonut sitä julki?)

 22. Millainen hän on vaimona?
-Täydellinen.

(Nyt on mun vuoro nauraa! Tuskin nyt sentään täydellinen...kyllä mä ja mun tavat osaa ärsyttää ihan varmasti.)

 24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
-Michael Kors.

(No olen saattanut mainita, että tarvitsen syksyksi uuden veskan, eikä mua haittais vaikkei se olis HenkkaMaukasta. Mutten nyt ihan villityksestä puhuisi. Itse sanoisin, että kesähuoneen sisustuksesta ja mökin sisustuksesta on nyt sellainen hypetys ja ostovimma. Tai en mä tiedä.)

 25. Millainen on hänen kotilook?
*reps* -Rento ja mukava.

(Verkkarit ja trikoopaita...leggarit ja tunika, hiukset sivuponnarilla, that´s me!)





Kuulostiko yhtään minulta? Aika hauska haaste kyllä. Ja nyt se kyselee epäluuloisena, että muuttelenko mä tässä nyt sen vastauksia. No ei mun tarvitse.

Ilme.



Haastan mukaan kaikki bloggaajat, jotka uskovat, että se saman katon alla majaileva miespuolinen suostuu vastailemaan höpsöihin kysymyksiin, eikä vastaukset aiheuta perheriitaa :P

Jos tartutte haasteeseen, niin tulen mielelläni lukemaan sen! Laita siis kommenttikenttään vinkki, jotta tiedän tulla lukemaan jutun!


Nyt, ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! Tehdään siitä kiva!





16 kommenttia:

  1. Tää on niin hauska haaste. Mä toivon, että mies suostuu tekemään tän :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naiset on kyllä aika hyviä suostuttelijoita ;) Kyllä se varmasti suostuu ja sitten mä tulen lukemaan! :D

      Poista
  2. Hauska haaste! Näitä lukee niin mielellään. Oma puoliso on yleensä niin lahjomaton ja tuntee toisen osapuolen läpikotaisin. Pitänee testata, miten oma mies selviäisi ja tasa-arvon nimissä myös minun tehdä tämä hänestä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se puoliso näköjään tuntee ja tietää jutut aika hyvin! :) Ihan hauska kysymyshaaste tämä!

      Poista
  3. No tämäpäs oli hauska! :D ja sen verran mitä tunnetaan niin kyllä mä tunnistin sut tästä. :)
    Mä koetan saada miehen vastaamaan tähän kanssa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä! Mielelläni luen muidenkin miesten vastauksia :D Taas oppii tuntemaan bloggarikavereita piirun verran enemmän!

      Poista
  4. Mä eilen automatkalla tein nää kysymykset miehelle ja aion postata aiheesta. Jos vaan muistan vielä mitä se vastaili... =D Nää on kyllä oikeesti tosi kivoja lukea!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, hyvä Heli! Nyt vaan pinnistät ne blogiin asti niin me muutkin päästään lukemaan ne :) :D

      Poista
  5. Olipas hauska juttu, tunnistin meissä monta yhteistä tekijää :D Käyhän Marika kurkkaamassa, siulle olisi blogissani haaste!

    VastaaPoista
  6. Mies vastasi eilen kysymyksiin. Vastaukset blogissani :)

    VastaaPoista
  7. Olipa hauska lukea vastauksia. Löysin blogisikin vasta ja täällä iltapalani ohessa nyt lueskelen. :) Pitäisiköhän kokeilla tätä kyselyä täällä meilläkin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää ehdottomasti kokeilla! :D Ja tervetuloa kurkkimaan jatkossakin tänne blogiin :)

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)