tiistai 14. helmikuuta 2017

Ystävät ❤

Hyvää ystävänpäivää!


 

 Voi kanssa ystävän jakaa ilot ja surut,
liikakilot ja onnenmurut, 

voi nauraa ja kuivata kyyneleet
-kaikki paremmin on mitä yhdessä teet. 

Siis kuuntele Ystävä, tässä on järkeä:
olet minulle valtavan tärkeä!

*
*
*

Tänään meillä juhlitaan myös niin rakkaan kuopuksemme molempien nimien nimipäivää! Olen luvannut lapsille lettukestit iltapäivälle, mutta sitä ennen minun pitää rientää kauppaan ostamaan leivonta-ainekset ja joku pieni lahja nimpparisankarille!

Iloista ja aurinkoista ystävänpäivää! 
Kiitos ystävyydestänne ja kaikista ihanista kommenteistanne täällä! 


19 kommenttia:

  1. Ihana postaus ♥ Kiitos ystävyydestäsi, Marika ♥ Olen iloinen, että olen saanut tutustua Sinuun ♥

    Perheenne päivä kuullostaa niin kivalta. Mukavia lettukestejä ja nimpparijuhlia koko perheelle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Krisse ystävyydestäsi ja ihanista kommenteistasi! <3 Harmi, ettei eilen ehditty kahvitella, mutta koitetaanpa ottaa uusi yritys joku päivä?!

      Iloista ystävänpäivän iltaa! <3

      Poista
    2. Mulle käy kahvitreffit melkeinpä koska vaan. Ollaanpa yhteyksissä ♥

      Kivaa viikonloppua ♥

      Poista
  2. Ihanaa ystävänpäivää ja mukavia lettukestejä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Katja! <3 Lettukestit vaihtuikin lennosta munkkikesteiksi, kun sellaisia oikein suloisia tuli kaupassa vastaan! :D

      Poista
  3. Ihanaa ystävänpäivää! <3 Onnea V-V:lle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin ihana Laura! <3 Ja pikkujäbä kiittää onnitteluista! :)

      Poista
  4. Hyvää Ystävänpäivää <3 Meillä asuu joku ihanuus, joka muistuttaa sinun olemassa olosta...ilman sinua Ipanaa ei meillä olisi <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin Satu! <3 On ollut ihana tutustua sinuun! Ja voihan pieni pupu <3 Olen niin onnellinen, että se sai maailman parhaimman kodin teiltä!

      Poista
  5. Ihanaa ystävänpäivää ja herkullisia lettukestejä! Onnittelut sankarille <3

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihana kuva, siis kerrassaan täydellinen <3

    VastaaPoista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)