tiistai 12. helmikuuta 2013

Yleisön pyynnöstä: Sisustusta (paljon kuvia!)

Kysyin taannoisessa postauksessa, että mitä te haluatte lukea. Sain yhden vastauksen.Kodin sisustusta. Syyttäkää itseänne siis, täältä nimittäin tulee sisustus-juttuja meidän kodista. Aika monissa kuvissa te olette näitä nähneetkin jo...

Tervetuloa meille!


Ensin eteinen. Oikealla näkyy olohuonetta, vasemmalla meidän makuuhuonetta, suoraan edessä on vaatehuone.

Sitten tytön huone






Meidän makuuhuone








Olohuone









Ja viimeisenä vielä keittiö












No niin, ensimmäinen lukijatoive on toteutettu, mitä seuraavaksi? Onko kenelläkään muita toiveita?




2 kommenttia:

  1. Höh, mä muistin, että olin jo kommentoinut tähän mun toivepostaukseen ;). Taisin vissiin yrittää, mutta homma kaatui siihen, etti tullut tossa lopuks mun silmiini ymmärrettäviä kirjaimia ja numeroita :D.
    Yhtä ihanaa teillä, kuin ennenkin :). Ja kivasti oot sekottanu uutta ja vanhaa:). Siitä onkin jo monta vuotta, kun oon teillä viimeks käynyt:/. Tyhmää, kun on liikaa kilsoja välissä :(
    -Niina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo meillä on loppupeleissä yllättävän paljon vanhoja tavaroita kun oikein alkaa katsomaan!
      Teette pääsiäisloma -retken tänne pk-seudulle ;) ?? :)

      Poista

Hurjan kivaa, että kommentoit, kiitos sinulle! :)